Alparslanmoms_ Ben günde bir defa 20 damla kullanıyorum. Şişenin üzerinde farkettim günde 3 defa 20 damla yazıyor yani toplam 60 damla oluyor nasıl kullanılması lazım?
Nursemablk Alparslanmoms_ günde 3 kere her birinde 20 damla şeklinde kullanmalısınız. Ben o şekilde yaptım.
Gamzeeyigun Süt arttırıcı damlalar sabah öğle akşam 3 kere her kullanımda 20 damla oluyor ama kişiden kişiye etkisi değiştiği için günde 1 kere bile yeterli olabiliyor