sirac_19 canım benımkıfe bı yasında 11 kılo.. Yanı kıloları cok ıyı.. Artık yeselerde kılo alımları yavaslıo zaten yanı takılma ona ac kalıo sanma.. Bebegın dıs cıkartıyordur bu yuzden sureklı emmek ıster ve ıstahsızdır dıger yemeklere. Emdıkce agzı rahatlar gece gunduz yapısır aglak olur bız ıkı hafta oncr oyleydık sukut suan ıyıyız 6 dısımıs oldu.. Sende sabret dısı oatlatınca rahatlar