Ecemce 3.aydan sonra diş eti kaşıntısı, ellerini ağzına götürme, emziği ısırmaya çalişma, sinirli sinirli ağzıyla uğraşma, emmek istemede artma, salya akmaya başlıyor. Bebeğe göre değişir ne zaman çıkacağı ama bunlar mutlaka olur. Benim oğlumun diş etleri şişti sonra morardı. O şekilde anladık. Tüm dişlerinde öyle oldu. Önce aşırı şişti, morardı, patlayınca hafif kanadı.