Dün gece relatcaz gaz damlasi verdim 10 damla kızım boğulur gibi oldu nefes alamadı ağzında tükürük gibi geldi 5 dakika kendine gelmedi sonra düzeldi emdi bu gün doktor getirdim eşim morardı falan diyince nöbet geçirdi sandılar yatış verdiler kan falan alındı şimdi hastanede yatıyoruz nöbet olsa tekearlardi bu saatte kadar heralde normal emiyor falan damla genzine kaçtı sanırsam 37 günlük bu arada