@Honey1 benim de 3.ve 4.ay asla almadı biberon,5.ay 3günlüğüz şu an yeni yeni alıyor,3mama 4 biberon denedim bana mısın demedi,emzirdim sürekli ve mamayı ağzına kaşıkla akıttım ,zar zor döke saça öyle içti,4.ayda bizimki de çok az kilo almıştı 250 gr kadar,doktor 1 ay daha idare et olmadı ek gıdaya başlarız dedi