caylavyu bi psikolojik danışman olarak şunu söyleyim insan anne olduğunda bilgilerini zaman zaman unutup es geçebiliyor ben de bazı hatalara düştüm kalıp yargılara göre çocuğumda şu olmalı bu olmamalı gibi kendimi strese soktuğum zamanlar çok oldu kızım şuan 21 aylık şunu anladım ki her çocuğun gelişimi biricik ve özel gerçekten benim kızım mesela hiç emeklemeden yürüdü uzun zaman kendi kalkıp oturamıyordu biz kaldırınca yürüyordu bunu sıkıntı yaptım bi ara adına bakmıyor göz teması iyi değil diye stres yaptım halbuki bir buçuk yaşında herşeyi anlıyor komut alıyor konuşuyordu renkleri sayıları 100 tane hayvan biliyordu ama yine de niye bakmıyor diye kendimi üzüyordum şimdi üç dört kelimelik cümle kuruyor herşeyi de normal gayet Boşuna kendime de çevreme bebeğime de o zamanları niye öyle geçirdim ki diyorum kimse bu hataya düşmesin iki yaşa kadar çok çok belirgin ve komplike şeyler fark etmediğiniz sürece bazı şeylere takılıp en güzel zamanlarınızı stresle geçirmeyin zamanın tadını çıkarın😊