Keremkbra Merhaba sevgili anneler size bir sorum olacaktı biz 53 günlüğüz ilk başlarda kilo alımımız az olduğu için meme mama şeklinde gittik şuna ise artık tamammen emiyor günde 1 yada 2 mama veriyorum oda çok yorulursam çünkü gecede gündüzde 1 yada 1 buçuk saat sonra emmek istiyor ağlıyor normal mi bu kadar çabuk acıkması cevap yazarsanız sevinirim
Yesimgulcakir Keremkbra ilk baslarda 3 saatte bir acıkıyordu suan 42 gunluk olduk 1 saat 2 saat en Fazla sonra acıkıyor , cunku benim bebiş artık 5 dakıka anca emip bırakıyor bence o yüzden ağlıyor benımkı
tuzvelimon Benim oğlum da 37 günlük 10-15 dk sonra çekiyorum ağzından memeyi reflüsü olduğu için yoksa çok kusuyor 1-1.5 saat idare ediyor sonra yine acıkıyor. Hiç 3 saat uyumuşluğu yok tabiiiiii benim de 😫