Umutaras13 Köyden k.pederim sut getiriyor. Süzüyorm kaynatiyorum parmakla isisini olcuyorum bir onceki yogurttan bir parca ayirdigimmayamla tencerede mayalayip kavanozlara paylastiriyorum. Petegigjn ustune koyup uzerine yun birsey ortup 5,6 saat bekletip dolaba koyuyorum taş gibi oluyorlar. Kavonozda yaptigim icin eksimiyorlar.