Seysey11 Kızlar 3 haftalık bebeğime kullanıyorum 6 damla fakat sanki daha kötü oldu gibi hissediyorum kendini sıkıyor kullanan anneler var mı
Kbrasaf Seysey11 bizde kullanıyoruz faydası var ama dediğiniz gibi yine de sıkıyor kendini ıkınıyır sürekli
Seysey11 Kbrasaf siz kaç damla kullanıyorsunuz acaba bebişiniz ne kadarlık ben mi yanlış kullanıyorum acaba diye sordum
Kbrasaf Seysey11 50 günlük oğlum sabah 6 damla akşam 6 damla veriyorum bi de her gün aynı saatte vermeye çalışın mutlaka