Kucuksincap cok cok iyi bence adım atmakta yolu yarilamak zaten :) hala elinde uyuyor bizimki sizinde ilk gune gore iyi bir baslangic olmus pes etmeyin belki yarin uykuya direnebilir daha da mizmiz olabilir sadece sabır bir ileri iki geri derken unutuyorlar yavastan. Bizim gece uyanmalarimizda emzik yüzündendi emziği uykuda atıyor kendi bulup bazen takiyor takamazsa da ağlıyordu. Emzigi en çok bu yuzden birakmak istiyordum açıkçası.