Kızlar selam, bebeğimin çişinde biraz koku farkettim. Biraz araştırdımda enfeksiyon olabilir yazıyordu bende idrar tahlili vereceğim. Nasıl oluyor bilen var mı? Biz mi çişini götürüyoruz hastanede mi vereceğiz? hastanede de nasıl yapıyorlar? 4 aylık kızım.