Kızlar 2ay 27 günlük bebeğim var 10martta sağlık ocağında Kontrolümüz vardı 5200 kgdı bugun tekrar aşı için gittiğim de 5400dü kilosu hemşire az kilo almış haftaya tekrar getir dedi sizce neden böyle oluyor mama vermiyorum sadece emziriyorum emzirme sıklığı da ne zaman isterse o şekilde veriyorum geceleri de 3 4 saat aralıklarla emziriyorum sütüm de var doymasa ağlar huysuz olur ama öyle bişey de yok neden böyle oldu anlamadım diğer aylar kilo alması çok güzeldi bu ay böyle yavaşladı