Ebrushkaa bizde erken başladık tadımlara, uyuturken emziriyorum uyandıktan yarım saat sonra tadımları yapıyorum bi saat sonrasında da emziriyorum. Yoğurt niye verme dedi onu pek anlamadım genelde sebzeden sonra yoğurt verdiriyorlar ama her doktor Farklı demek ki, ek gıda başlama işini pek çözemedim zaten 🤷🏻♀️ sebzeyle başladım çocuk kaşık görünce öğürmeye başlıyor keşke meyveyle başlasaydım diyorum zaten hemen meyvelere geçtim haftaya doktor kontrolünde söylicem bakalım doğru mu yanlış mı 🥲