Dolores söylediklerinize neredeyse tamamen katılıyorum fakat özel eğitimci olduğunuz hâlde 16 aylık çocuğunuza 10 15 dakika bile olsa çizgi film izletmeyi doğru bulmanıza şaşırdım. Uzmanlar 3 yaşa kadar sıfır ekran konusunda uyarıyor. Aksi hâlde otizm belirtilerine benzer belirtiler görülebiliyor bu yelpazeye giriyor çocuklar diye söylüyor. Belli ki zaten ilgili bir annesiniz, günlük 10 dakika ekran vermekle zaman kazanacak değilsiniz bunu bilinçsizce yapmıyorsunuz yani eminim. Gelin bence 3 yaşa kadar onunla da tanıştırmayın çocuğu. İnanın o bile zihin dünyalarına öyle bir giriyor ki. Yani bir gün illa ki tanışacak yine kontrollü şekilde. Ama bu kadar erken olmasa ne güzel olurdu 😊💕