Sekeranne4 Kalemı sağ eline verıyorum sol elıne alıyo solak mı olucak yani sağ eline verdikce sol eline almaya devam edıyo nasıl unutturabılırım
Eymenbebeks Sekeranne4 ne zararı olabilir ki . Hangisinde rahat ediyorsa bırak onu kullansın bebeğim 2.5 yaşında bende ilkte niye solu kullanıyor diyordum zaten babamızda solak bizim sonra kendi kendime ne zararı var ki hangisini kullanmak isterse kullansın dedim ve solak 😄🌸
Cocolingo Sekeranne4 solaktır ne yapsanız değişmez niye değiştirmeye çalışıyorsunuzki size biri zorla solunuzu kullandırtmak istese alışacakmısınız
Ikizannesi06 Sekeranne4 ne zararı var ki ben de solağım. Hem solak olanlar beynin iki tarafını da kullanabiliyormuş. Sağlak insanlardan daha zeki olabiliyor çocuklar yani. Zararı nedir merak ettim açıklası 30 yaşındayım kendi bildim bileli solağım