Acu_ sanırım kizimiz için yapacağımız en güzel şey birikim yapmak.onun dışında 1.yasina dağa çok var ama instagramda bir sayfa var köylerde kırsallarda pasta yememiş yada nadir yiyen çocuklara pasta götüren yardım eden bir sayfa var. Parasini yollayip kizimin 1 yaş gününde evde organizasyon değilde aile arasında bir pasta kesip o şekilde kutlamayı dusunuyorum.