Ydln Kızlar selam geçen yine böyle bir post açtım Yardımlarınıza ihtiyacım var Uyku eğitimi alıp yarıdan kesen oldu mu? Olduysa sebebi neydi Başaramazsam diye endişeliyim
Tosbiktosbikk Ydln ben 12.gunde biraktim oglum kabullenemedi bi türlu aglamalarina daha fazla dayanamadim
Ydln Tosbiktosbikk sadece üç dk ağlamasına müsade ediliyormuş diye biliyorum çok mu ağladı bebeğiniz😞
Tosbiktosbikk Ydln evet gunduz uykusunu duzene koyduk memeede uyumayi biraktirdik ama gece uykusunu yapamadik katilarak agladi Yaparim sandim ama yapamadim