oglumuz01 Uyku problemi benim oğlumda da sorundu. Hatta eşime artık dedim uyku eğitimi alıcam tel bakıyorum yapamıyorum diye. Sonra instagram da bir hanım var. Bir süre onu takip etmeye başladım. Çocuğumun ihtiyaçlarını göz önüne alarak uygulamış olduğu uyku eğitimini kaldır-yatır yöntemiyle 21 gün sürüyor. Hiç kimseye gitmedim ösafir de kabul etmedim. Çünkü bebeğin aynı saatte yatağında olması lazım. Sabır lazım. İyi ki para vermemişim diyorum gereksizmiş. Pes etmeye kadar geldim hatta kaldır yatır derken boyun düzleşmemden ağladığımı bilirim. Ama sonuç 8.ci aydan beri kendi uyuyor 21 aylık oldu:) 2.ci ye hamileyim bu bebeğimde daha erken eğitim vermiyi düşünüyorum kısmetse