@“Sevinctopcu”#p251093442 10 ayın içindeyiz kızım hala kusuyor. Ek gıdaya geçişle miktar olarak azaldı ama yine gün içinde bi kaç kere kusuyor. Geçenlerde doktora götürdüm 24 aya kadar kusan çocuklar var dedi hiç demediler mi sana dedi. İlaç kullanayım mı dedim yok verme dedi başta. Sonra gaviscon şase var kullansam mu diye sormak için getirdim dedim istersen ver dedi. Hocanın da kafası karışıktı onu çıkardım bu konuşmalardan velhasıl önemli görmedi.