Valla biraz önce bu konuyu iş yerimde yöneticimle konuştuk 4 aylıktan beri ben kitap okuyorum dedi yatak odamızda yatmadan önce rutin gibi şuan 2 buçuk yaşında kendi kitabını kendi seçip hadi kitap okuyalım diyormuş bebesi.
Benim kızımda 10 ay 15 günlük kitapları evet okuyoruz ama rutin şeklinde yapmıyordum bazen gündüz bazen işten eve geldiğimde hafta sonları dışarıda ama artık ben de rutin olarak yatak odasında yapıcam . Bence bebeler değişimlere çok çabuk adapte oluyor hergün yaparsam alışır muhtemelen diye düşünüyorum