Hfzhnfcls hangi gaz ilacını kullanıyorsunuz? öncelikle kolaylıkla geçsin inşallah süreç, benim bebeğim de 22 günlük o da sancılanıyor biz sap simblex kullanıyoruz yararını gördük, bir de tabi ben kimyon ve rezene tohumu çaylarını tüketiyorum, her şeyime kimyon atıyorum