Meliha17 Tazeanneveminigi artık dermanım kalmadı benim 4. Ay atağı fena diyorlardı ben 3. Aydan sonra 4 le tanışmak istemiyorum 4. Ayda aşıda var 😢
Tazeanneveminigi Meliha17 valla bundan daha fazlası olursa bu vücudum kaldırmaz heralde. Şimdiden çok kötüyüm gerçekten zor duruyorum. Üstüne bir de aşı.. 2. Ay aşısının devamı diye biliyorum o da bizde zor geçti. Ateş halsizlik huysuzluk yapmıştı
Meliha17 Tazeanneveminigi ben 2. Ay aşısında gelir gelmez ve akşam calpol vermiştim zor geçirmedik ama 3. Ay girdiğinden beri 20 günde 20 senelik yaşlandım çok üzülüyorum onun huysuzluğunu gideremedikçe
Tazeanneveminigi Meliha17 al benden de o kadar… Hele bugün misafirlikteydik tükenmiş bir şekilde bu mesajı yazıyorum…