oglumuz01 asla ısrarcı olmayın. Biz ne kadar ısrarla uyutmak istesek de hep bizi pes ettiriyorlar. Kızım 11 aylık uyku aralıklarını takip ediyorum zaten uykusu geldiğinde yere, koltuğa başını koyuyor, gözler kaşınıyor, esniyor. Odasına götürüyorum yatağına koyuyorum döne döne bazen de koyduğum gibi uyuyor. Bazen inatlaştığı oluyor o zaman da ben inat etmiyorum. Oyun oynuyorum yarım saat sonra yeniden bu sefer kesin uyuyor