Burcubyk55 Hipp organik tahıllı kullanıyorum tadı Yok ama katkısı da Yok gluten veya herhangi bisy içermiyor .elma muz nektarı gibi meyveler rendeleyerek tatlandırıyorum.🤗
Deletedmom812 Burcubyk55 formül mamayla yapılabilir mi acaba canım tatlandırmak açısından bilgin var mı ?
Burcubyk55 Deletedmom812 evet formül mamayla pişirmeden kaynar suyla yapılıyor yaptıktan sonra meyveyle rendeleyebilirsiniz
hanifedog [bilinmeyen] ek gıdaya 6. ay bitmeden geçmeyin diyor doktorlar o yüzden doktorumuz 4. aydan sonra yazanlara itibar etme satış için yapılıyor 6. aydan sonra verilmeli demişti. ben şeker ilavesiz olmasına çok dikkat ediyorum aptamilinkilerde yok mesela
Guldas Aptamilin tahıllı mamaları çok iyi tavsiye ederim. Ben 7 tahıllı ballı kahvaltı için kullanıyorum. Gec yatırmadan öncede sütlü bisküvili olanı veriyorum.
yaseminkarakurt [bilinmeyen] Tahıllı mamalar gluten içerir. Gluten içermiyorsa içinde çavdar arpa buğday vs birçok tahıl yok demektir
nagehanyorulmaz Ben aptamil 5 meyveli ve gece mamsını kullanıyorum şeker içermiyor hem de prebiyotik lifli