Mehy sadece uyuşturdular canim 1 gun biraz zorluk cektik daha sonradan iyileşti yarın 1 hafta olacak aslında ben 7 gunlukken yaptiracaktim fakat bebeğim küçük doğdu kuvezde kaldı biraz toparlasin diye bekledim 21 gunlukken yaptirdim akikasini kestirdim hep niyetimdeydi bunlar sacinin sadakası veseyir şükür nasip oldu hallettim bebekken sünnet yaptırmak daha iyi ins sizde hayırlısı ile atlatırsınız bulursunuz🤗