Piowsy Merhabalar, Bebeğim 2 aylık sünnet yaptırmayı düşünüyoruz. Avrupa yakası Bahçeşehir taraflarında tavsiye edeceğiniz hastane ve doktor varmıdır? Fiyatları nelerdir? Birde kleps yöntemi ile yapan oldumu tavsiye edermisiniz?
Semaaa39 Piowsy biz 50 günlükken yaptırdık 😊klipsli yöntem uygulandı. Açıkçası çok rahat ettik. İlk iğne ve ilk çiş sancılı ağlamalı oluyor sonrasında iyileşiyor zaten. Ama keşke doğar doğmaz yaptırsaydım dedim ağlamasına hiç dayanamadım iğneden sonra vazgeçiyordum az kalsın :) şimdi iyi ki oldu bitti diyorum. Zor bi süreç çünkü. Biz asilhan kılınçlı da olduk kendine ait yeri var beylikdüzünde. Olan kişilerle irtibata geçtim araştırdım herkes memnundu. Bizde süreçten memnun kaldık. Birde medilife hastanesinde kamil değer bey var düşünürseniz oda başarılı önerilen bi doktor. 5 bin₺ di hastanedeki fiyat. Asilhan beyinde 2500₺ di ozaman. Şuan 3 aylık olduk fiyatlar değişmiş olabilir :)
Zhretlha Piowsy keşke bende 40 çıkmadan yaptırsaydım ınsallah bugün olucak lokal anasteszı ıle devlet hastanesınde neler taşıyacağız bılmıyorum 2 ay 27 günlük sımdı