superisi__ bizde öyleyiz şuan 4 ay 16 gunluguz resmen çırpınıyor yerde beni al beni al diye alıyorum biraz balkonda gunesleniyoruz kedileri izliyoruz makina diziyoruz beraber boşaltıyoruz işlerimi onunla ypamaya başladım artık diğer odalarda beraber gideriz o biryerde uzanır beni izler bend eyaparim artık çözümü böyle buldum bide tef var evde benzetmek gibi olmasın romanlar gibi deliriyorum sırf o kucak istemesin diye 😂😂