svcnuyumaz Kızlar doğumdan 3 ay sonra saç dökülmelerim başladı çok azaldı saçlarım. Bunun için kullandığınız memnun kaldığınız bi vitamin var mı
Aymirahilall svcnuyumaz Benim saçlarım da aşırı dökülmeye başladı saçımın hepsi elimde kalıyor resmen. Anneme sordum neden böyle bebeğin artk seni tanıyo o yüzden dediiii bilmiyorum artk
okuyor svcnuyumaz cildiye B12 karisimi yazmıştı. Eczanede yaptırdık. Saçıma sürdüm. O iyi geldi. Moms green şampuan iyi geldi. Siveno serum aldım o da saç cikartti
Tgrazmra svcnuyumaz bebek anneyi tanıyınca saçı dökülürmüş :) benimkilerde 5 aylık fena dökülüyordu hamilelikte kullandığım vitamini ve biotin tablet içmeye başladım azaldı
svcnuyumaz Tgrazmra ilk kez duydum öyle olduğunu☺️kel kalcam diye korkuyorum biotini denemekte fayda var☺️