Bebeğim 6 aylık. Doğumdan 4 ay sonra ilk adetimi oldum. Ondan sonraki ay da 2. Adetimi oldum. 3. Adetim 10 gün gecikti ,olmadım. 2 test yaptım negatif. Bazen adet olacakmisim gibi agriyo kasıklarım , siskinligim oluyo ama bir türlü adet olamiyorum. Normal mi sizce. Ya da bu durumu yaşayan var mı aranizda