Bibebek_ çok şükür atsın canım tabiki iyidir atması bnm bebeğimde erken doğum olduğu için öksürme refleksi falan yoktu solunum sıkıntısı vardı 11 gün kuvezde kaldı yavas yavaş toparladı çok şükür sizinkide düzelir Allah’ın izniyle temizler balgamlari ata ata.bnmki öyle minicikti ki tükürügunu yutmayı unutuyordu bazen boğazında kalıyordu hemen anlık kaldırıyordum falan kendine geliyodu çok zor süreçler geçti