Mustafam-elifim Merhaba guzel anneler kızıma evde lor peyniri yaptım peynir altı suyunu kullanabilirmiyim nasıl kullanabilirim bilgisi olan varmı kızım 7 ayı doldurdu 8 e giricek yarın
tospikannesiiii Mustafam-elifim çok faydası var yulaf lapası yap kahvaltıya lapa olsun. Sonra yumurta falan içine atınca çok katı olduğu için içine peynir altı suyuyla açabilirsin ben öyle yapıyordum. Bazen çorbalarını o şekilde katı yapıyordum hem soğutmak için hem de açmak için onu katıyorum içine
Mustafam-elifim tospikannesiiii çok teşekkür ederim biz kaliplarona dökerek buzluğa attım küçük parçalar halinde kullanayım diye bilgi için teşekkür ederim hayırlı ramazanlar🤲🥰🥰🌹