Kızlar oglum 8 aylık oldu doğduğundan beri emmeyi çok seven Bi bebek değil her yöntemi deniyorum inanın ama maalesef. Bu aydan sonra mamaya başlanır mi mama meme şeklinde ilerlemek istiyorum .doğduğunda da böyleydi 40 gün sonra mamayi bıraktık. Güzelce emmesi için kimse olmucak ses olmucak çok aç olucak anca öyle o da zorla yani