Selin09 Merhaba arkadaşlar 1ay 12 günlük bebegim var 2 gündür kakasını yapıyo gaz çıkarması gayet normal ama kaka yapmıyor. Bebeklerde kaç güne kadar kaka yapmamak normal?
Mervee__mehmett__ Selin09 cnm.benm bebegim o aylarda iken 7 gun veya 10 gün yapmadığı bile oluyordu ara ara rahatsızlandı mi huzursuz oldu mu fitil veriyordum baska da bsiey yapmazdım normal yani sonradan duzeliyorlar
hifosunannesi Selin09 sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal demişti doktor ama tabi ben o kadar beklemiyorum bebek çok huzursuz oluyo uyararak yaptırabilirsin demişti
Ozgesirin Canım burda daha öncede böyle Bi post okumuştum bebeklerde 6 güne kadar Bi sıkıntı olmaz yazıyordu. Kaka yapmaması kilo almasındanmış. Yani yarıyor muş sütün vücuda.
krn12 Benim bebeğim 15 gün yapmadığı oldu. Doktora götürdüm anne sütü alıyorsa çok normal dedi. Bizim de tam o günlerdi. 2 haftaya kadar normal endişelenme dedi. Şimdi öğrendi ama yine hafta da bir yapıyor 🤣
hifosunannesi Selin09 yani poposuna zeytinyağı ile masaj yaparak doktorum kulak çöpüne zeytin yağı sürerek hafifçe uyarabilirsin dedi ama onu yapmadım masaj yapınca yapıyo benimki
Ebru_91 Bizim de 6 gunde bir yapiyor zeytinyagi ver demisti doktor sonra biraz duzene girdi 3 gune düştü 🤗 anne sutu aldigi icin de normal dedi doktor