Bsraak 14-19 hafta arasındaki ataktan mı bahsettiniz acaba bizimde öyle halbuki dışarıda çıkarırdım çıkmayan bi bebek değildi ona rağmen böyle oldu ara sıra gördüğü insanlardan bile hoşlanmıyo biraz ilgilensin biri dışarda hemen ağlamaya başlıyo sakinleşmiyoda birinin evine gitmeye korkar oldum kapıdan girince morarana kadar ağlayıp susmuyo çıkıp eve gelene kadar hiç bi yere gitmiyorum o yüzden mecbur