MelekAcar Arkadaşım sıkma canını bu kadar 2,5 aylık emmiyorsa sağ biberonlar ver o biberonu almadıysa başka dene sütünü almıyorsa mama ver dünyanın sonu değil ya kaç anne mama ile büyütüyor beneğini bende öyle çeşit çeşit biberon al elbet birini tutar herkes geçti bu yollardan 16 aylık olana da istediğin yemeği verebilirsin artık illa mama içeçek diye bir şey yok yemek yesin bu düşüncelerle kendini doldurma çok kafana takma canları sağ olsun da herşey düzelir