Kızlar bebeğim 3 aylık olacak birkaç gün sonra hem anne sütü hemde mama veriyorum. Aslında mamayı günde bir kez veriyordum ve yeni başladım vermeye ama bugün altı gün oldu hala kakasını yapmadı. Poposunu uyarıyorum yapsın diye ama yok. Büyük çocuğumda yapmıyordu sadece anne sütü aldığı zaman doktor vazelin sur demişti poposundan içeri biraz gönder uyar demişti şimdi aynısını buna yapıyorum sonuç alamadım . 6 günde normal mi kaka yapmaması. Masaj da yapıyorum karnına bacak hareketi de yapıyorum.