Yeni-anne22 teşekkür ederim uzun süredir salya vs vardı cumartesiden beri çok daha belirgin kabarıklık oldu son 2 gündür 37,5 ateş vardı dün biraz huysuzluk oldu ağzını açtığında o kadar kabarık ve beyaz duruyodu ki alt iki diş bugün sabah bişey yoktu kabarıktı öğlenden sonra neşesi biraz yerine geldi bi baktım parmağıma battı ucu üstğ patlamış diş gelmiş şimdi yine biraz kıvranıyor sanırım tam çıkana kadar biraz zorlayacak inşallah hızlıca sizde kurtulursunuz ama dhaa çıkacak çok dişlerimiz var inşallah sağlıkla hepimizin minnoşlarının.