Merhaba. Bebeğim 2 yaş 1 hafta oldu. Ve yaklaşık 4 gündür durup dururken sürekli krize giriyor ve hiçbir şekilde sakinleşmiyor. Ya bu normal bir süreç mi yoksa problem mi var anlamadım sabrımız tükendi artık istemsizce bağırmaya başladım kızıma. Zaten yaklaşık 6 aydır sürekli mız mız ama son günlerde dozu iyice arttırdı ne yapmam lazım ne olur yol gösterin bana🙏🏻