Teda 6 aylık bebeğim genel tahlıllerıne baktırdım. B12 1009 cıktı biraz yüksek. Doktorumuz bir ay donra tekrar bakalım dedı. Bu durumu yaşayan oldumu telaşlandım herhangi bir sıkıntı oluyor mu