Kozlar merhaba birşey sormak istiyorum bebeğim 2 aylık ve dışarı çıkarmak istiyorum. Fakat 3 kez denedim ve sokağa her çıktığımızda çığlık çığlığa ağladı. Güneş ışığına bakmak istemiyor, puseti örtünce de ağlıyor. Kucaktada durmuyor. Çözüm öneriniz var mı acaba