Merhaba
Oğlum 8,5 aylık sanırım atak yaşıyoruz
Alt değiştirme, banyo yapma uykuya geçiş biraz zorlaştı 😅 asla sabit duramıyoruz ve ağlama takip ediyor bi şeyi engellediğimde
Ve meme düşkünlüğü arttı
2 dişi olduğu için bildiğin göğüslerim bildiğin yara oldu 🥹 biliyorum sadece sabır ile bu dönemi atlatabiliriz ama tavsiyelere ve deneyimlere ihtiyacım var 🥰
Çalıştığım için gece uykuları bölünmeleri birazcık zorluyor 🫠