Merhaba tüm güzel anneler. Doğum sonrası önceki iki çocuğumda 3,5 aylıkken düzenli adet gördüm ama şuan 6. Ayının içinde olan kızım var ve adet görüyor muyum görmüyor muyun bi türlü anlayamadım. Çünkü ya 1 gün oluyor ya sadece lekelenme ya da pembemsi bir akıntı sanki gelecekmiş belirtisi olur ya. Sonra devamı yok. 37 yaşındayım. Doktora gitmeli miyim beklemeli miyim diye düşünüyorum. Kolik bebek. Huysuz bir bebek. Stres her zaman adet döngümü etkilemiştir. Deprosyondayım doğumdan beri. Ağlamadan tek bir günüm geçmedi. Erken menapoz olabilir mi diye de korkuyorum. Ailemdekiler 40lı yaşların başlarında girdiler.