ONAEA Oğluma hamile kaldığımda kızım o kadar küçük değildi 29 aylıktı . Hamileliğim süresince kızıma olabilecek , yaşayabileceğimiz herşeyi anlattım ben . Yani kardeşinin evimize geleceğini , ağlayacağını , benim onu aynı kendisini emzirdiğim gibi emzirmem gerektiğini , bebeğin altını kirleteceğini eğer isterse altını beraber değiştirebileceğimizi yani dediğim gibi olabilecek herşeyi . Ama sizde durum farklı çok küçük bebeğiniz . Ben her iki çocuğumda da kimseden yardım istemedim ve beklemedim . Herşeyi eşimle beraber hallettik . Ama sizin anneniz , kayınvalideniz , kardeşiniz gibi birilerinin desteği olması lazım diye düşünüyorum . Evet ilk günler ben biraz zorlandım ama çocuklarım açısından değil kendi açımdan yani yetebilecek miyim , yetişebilecek miyim , bundan sonraki hayatım nasıl olacak gibi . Gel gör ikisinin aynı anda uyuduğunu görmek izlemek , büyüğün küçükle oynamaya çalışma çabası gibi şeyler o kadar mutlu ediyo ki beni . Hakkınızda hayırlısı olsun ❤️