Ysgl26 Sabahtan beri 3 kere emdi.. bu ara yine emmeye düştü.. sadece çok susuyorum onun dışında açlık yorgunluk vs yok şükür. Sizlerin nasıl gidiyor
PatronBebek Ysgl26 baş ağrısı var bende suan iyiyim ama son bir kaç saat kala çok artıyor. İlk günler hep böyle olur
Erva42 Şükürler olsun çok güzel gidiyor ben normalde bile oruçta zorlanan biriydim Allah yardım ediyor resmen çok şükür hiç zorlanmıyorum üstelik çocuğum sürekli emiyor
Ayse33mehmet Benim ilk günüm bugün simdilik aclik halsizlik yok sadece su icmek istiyorum emzirdikce bebeğim 4 ay 24 günlük
ikikereanne_ Analigin verdiği kuvvetmidir bebek yokken oruçlarımda halsizlesirdim acıkırdım başım ağrırdi . Ama masallah çok güzel gidiyor sütüm de bol inşallah böyle devam eder . Adette olmazsam kazasiz ramazanı şerif değmeyin keyfime 😅
Nevarebeka1 Şükürler olsun Allah yardım ediyor benim oğlum çok fazla emiyor gecelerde dahil ama bir anda uykusu bile düzeldi korkuyordum nasıl yapacağım diye çok şükür iyi şimdilik 15 aylık