Merhaba anneler; oğlum 4 aylık oldu. Hamileyken bebek arabası mamas papas aldım. Konforlu olsun diye fakat araba o kadar ağır ki resmen çocuğun 5 katı. Yalnızken hiç bir yere çıkamıyorum. Kapının önünde açsam girişteki merdivenlerde rampa yok bebekle ikisi çok ağır oluyor kaldıramıyorum. Var mı önerebileceğiniz kullanıp memnun kaldığınız hafif bir araba? Perişan oldum tonlarca para verdiğim arabayla