smileanne e bu bunlar benim cümlelerim 😢 tayinimizi memlekete istedik kayınvalidemin alt katında oturacağım sırf 1 sene rahat kafayla çalışayım keşke dememek için diye. Bebeğime öğleden sonra kvalidem, görümcem, annem şeklinde bakacaklar en azından 1. Bölüm memurluk denemesi yapmak istiyorum ☺️ İmkansız diye bir şey yok ama bizim bölüm 1 yıl çalışma ile atanacak bir bölüm değil. Arkadaşlarım hâlâ bekar mezun olduğumuzdan beri hazırlanıyor çoğu bu sene ki atamalar ile gitti (2015 te mezun olduk) 🥲