4 aylık kakasını yapamıyor kansuk fitil denedik fitille bile yapamadı . Dupalac verdi doktor sonra o da işe yaramadı .. başka doktora gittik çocuk cerrahisine yönlendirdi muayene etti sokol diye bir ilaç verdi yapamadıkça dozunu arttırarak ver dedi .. kaç gündür veriyorum karnını ağrıtıyor .. çocuk sıkıyor kendini ıkınıyor yine yapamıyor ..doktor bir de lavman verdi bir kere de onunla yaptırdım .. bir iki kere kayınvalidem beyaz sabunla yaptırdı ama artık çok kafaya takıyorum neden yapamıyor bu çocuk .. başına böyle bir şey gelen var mı ? Röntgen çekindi temiz .. troidlerine baktılar normal ..😞😞😞böyle devam ederse pazartesi tekrar götüreceğim .