Merhabalar üç aylık bebeğim var burnunu devamlı temızlememe rağmen mukus birikiyor doktor iburamin zero verdi geçti kullanmayı bıraktım ve tekrar başladı ilaçta sureklı kullanmak istemiyorum neden uzun sürdü anlamıyorum burnunu açıyorum damla da veriyorum başka ne yapabilirim