Anne-canan Bu da bu aralar moda oldu zaten çark çeviren kullanmak için çeviriyordur yüzde kırk size niye versin. Kod dilenmek saçma geliyor
zeyzeyy33 Anne-canan bence de 😅 hele %40 gelen bi zahmet kullansın. Deprem bölgesinde olanlara %40 kupon kodu veriliyor ben aldım ama çok ihtiyacım olan bişeyde kullanmak istiyorum
gmzka Sevensevilen tesekkurler gecen birisi vermsti sagolsun ogluma kendime mont aldim .. epey uyguna gelmis oldu belki binde bir kisiye de olsa cikiyor kullanmayan burdan paylaşıyor sagolsun