merhaba, 3 aylık bebeğim var burnu çok sık tıkanıyor. ben şırıngaya serum fizyolojik çekip yarısını bir burnundan yarısını bir burnundan veriyorum,sırtına vurup sıvıyı iyice atınca otri bebe ile kalanları çekiyorum. en iyi bu yöntemle temizleyebildim. hemşireye sormuştum böyle temizle demişti ama sizede danışmak istedim siz nasıl temizliyorsunuz?